Tuesday, February 20, 2007

Rantasauna (la primera sauna)

Rantasauna: Sauna situada dins del recinte anomenat Otaniemi o Otnäs, la universitat per ser mes exactes. Dins d'aquest recinte s'hi practica el noble art de la sauna, mixte a vegades (no moltes) i separant sexes. La sauna també disposa d'una gran sala on es compra la cervesa i el menjar (pizza i frankfurts que fan cagar), i on la gent parla i es coneix.

Doncs en aquest lloc vaig poder realitzar la meva primera SAUNA EXPERIENCE,
i haig de dir que va ser molt interessant. Un cop arribes a la sauna en si, et treus les sabates i si vols, o beus cervesa o entres directament a la sauna. Jo vaig optar per beure cervesa, una o dues, i posteriorment provar això de la sauna Finlandesa.

Quan entres al vestidor, per treure't la roba i agafar la tovallola pots apreciar que hi ha un munt de gent a dintre, alguns mes borratxos que d'altres i tots, això sí, suadissims. Després entres a les dutxes i alla ja et treus la tovallola i et prens una dutxa presauna, i un cop dutxat, cap a dins.
La sauna es un lloc fosc amb diferents "grades", per dir-ho d'alguna manera i tu t'asseus allà i comences a suar. Com més amunt t'asseguis mes calor farà i d'altra banda, no tindràs un penis a l'altura del cap que, en el meu cas, es una sensació que no m'acaba de fer molta gràcia. Quan arribes a un estat de deshidratació considerable i l'estada dins de la sauna ja comença a ser insuportable tens dues opcions: sortir i dutxar-te o sortir a fora del recinte i banyar-te al mar. Jo he fet servir el primer sistema de refrigeració, malgrat que m'agradaria provar el segon, es pot dir que els has de tenir quadrats.

Després de la sauna vam fer una mica de vida nocturna per Helsinki i posteriorment vam agafar un taxi per tornar al poble, Kivenlathi, i més concretament el meu carrer, Maininkitie.

Sauna experience (9/10)

No comments: